dinsdag 15 april 2014

Heidi en Finn Ballon Top

Zoals altijd schreef ik me iets meer dan een week geleden in op de "TESTER CALL" van Heidi and Finn om het testen van hun Ballon Top. Was ik blij om eind vorige week te horen dat ik mocht testen. 
Wow, dan eerst stofjes kiezen, ik ging dus vol goede moed naar Modecoupon en vond daar deze leuke combinatie. 


En dan aan de slag, met een deadline is het toch altijd een beetje anders. 

Een paar avonden hard doorwerken en dan was ik klaar, en toch wel best fier op mezelf. 

Het is een luchtige top met 2 lagen chiffon (of andere soepele stof) en tricot. 



Het fotomodel wil natuurlijk niet altijd even goed mee werken ;-)




Misschien niet ieders smaak maar wel de mijne, en men kleine meid vind hem alleszins ook leuk. Zo zwierderig en ik denk dat er nog wel volgen. Niet voor alle dagen te dragen maar zo is ze een echte prinses!!


Het patroon is vanaf nu ook te koop Heidi en Finn Ballon Top, ik denk dat er bij mij alleszinds nog zullen volgen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten